Ειδήσεις νέα για το αυτοκίνητο και τις μηχανές. Auto - Moto Νέα
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ:
8+1 τρόποι για δροσερό αυτοκίνητο - NewsAuto.gr

8+1 τρόποι για δροσερό αυτοκίνητο


Το καυτό εσωτερικό του αυτοκινήτου που είναι παρκαρισμένο για ώρες κάτω από τον αδυσώπητο καλοκαιρινό Ελληνικό ήλιο, είναι μια από τις πιο «άγριες» δοκιμασίες και εμείς σας προτείνουμε λύσεις για να γίνει λίγο πιο υποφερτή η κατάσταση.

Καθώς οι θερμοκρασίες φέτος το καλοκαίρι αυξάνουν, η επίτευξη «δροσερού» αυτοκινήτου είναι μια διαδικασία που έχει κάποιους κανόνες.

Στο κάτω κάτω της γραφής, είναι και θέμα ασφάλειας το να μην «ψήνεται» ο οδηγός και οι επιβάτες του αυτοκινήτου, τουλάχιστον όχι για πολύ ώρα, μια και αποσπάται η προσοχή από το δρόμο. Εδώ έχουμε ορισμένες πρακτικές συμβουλές που θα κάνουν τη ζωή πιο εύκολη και την αντιμετώπιση του φαινομένου γρηγορότερη και πιο αποτελεσματική. Ξεκινάμε με κάποια «προληπτικά μέτρα», που σε πολλούς μπορεί να φανούν προφανή.

Αφήστε το αυτοκίνητό σας στη σκιά

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να διατηρήσετε το αυτοκίνητό σας δροσερό είναι να το «φυλάξετε» από την εκτεταμένη έκθεση στον ήλιο. Αν υπάρχει η δυνατότητα, αναζητήστε θέση στάθμευσης με σκιά, κάτω από κάποιο δέντρο για παράδειγμα, αν και η καλύτερη λύση στην προκειμένη περίπτωση, είναι το κλειστό parking. Μπορεί να επιβαρύνει λίγο τον προϋπολογισμό της βόλτας ή του μπάνιου αλλά μπαίνοντας στο αυτοκίνητο μετά, σίγουρα θα χαλαλίσετε το κόστος.

Αγοράστε ηλιοπροστασία

Το κομμάτι αυτό του υφάσματος που μοιάζει με τμήμα της κουκούλας, δεν επιτρέπει ούτε το ηλιακό φως να περάσει με συνέπεια τη διατήρηση της θερμοκρασίας σε χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με το να μην είχε ηλιοπροστασία στο παρμπρίζ το αυτοκίνητο. Έχουν περιοριστεί οι περιπτώσεις καταστημάτων ή συνεργείων που έδιναν τέτοιο δώρο στους πελάτες τους, οπότε στη χειρότερη περίπτωση, πρέπει να απευθυνθείτε σε επιχείρηση με αξεσουάρ αυτοκινήτου για να προμηθευτείτε με λογικό κόστος μια ηλιοπροστασία.

Κλείστε τις κουρτίνες…

Στη περίπτωση που το αυτοκίνητο έχει ηλιοροφή και μάλιστα, όταν είναι πανοραμική τα πράγματα είναι πιο «έντονα», είναι κανόνας απαράβατος το να μένει κλειστό το σκίαστρο- αν υπάρχει. Στην αντίθετη περίπτωση το φαινόμενο του θερμοκηπίου αναπτύσσεται σε δυσθεώρητα επίπεδα με δραματικά αποτελέσματα για τους υποψήφιους επιβάτες που θα έχουν να αντιμετωπίσουν πρακτικά, το εσωτερικό ενός φούρνου.

Καλύψτε με ανοιχτόχρωμο ύφασμα

Επειδή τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν μαύρο εσωτερικό και αυτό ως χρώμα είναι φυσικός «απορροφητήρας» θερμότητας από την υπεριώδη ακτινοβολία του ήλιου, η κατάσταση που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν οι επιβάτες μετά τη στάθμευση του αυτοκινήτου για κάποιες ώρες κάτω από τον ήλιο, θα είναι δραματική. Η κάλυψη των καθισμάτων εμπρός και πίσω με κάποιο ύφασμα ανοιχτόχρωμο, είναι μια πρόχειρη μεν αλλά πολύ αποτελεσματική λύση που «απαλύνει» τον πόνο των εισερχόμενων στην καμπίνα.

Αλλάξτε τον αέρα

Πριν ξεκινήσετε τη διαδρομή μετά τη στάθμευση του αυτοκινήτου στον ήλιο, ανοίξτε όλα τα παράθυρα για λίγα λεπτά προκειμένου να ανανεωθεί ο αέρας της καμπίνας και να φύγει η πρώτη «κάψα». Δοκιμάστε το και θα δείτε μεγάλη διαφορά στο χρόνο που θα κάνει για να γίνει αποδοτικό το κλιματιστικό του αυτοκινήτου στη συνέχεια. Σε αρκετές περιπτώσεις, τα ηλεκτρικά παράθυρα μπορούν να ανοίξουν και με απομακρυσμένη εντολή, πατώντας παρατεταμένα το πλήκτρο ξεκλειδώματος του αυτοκινήτου στο τηλεχειριζόμενο κλειδί.

«Διώξτε» το ζεστό αέρα

Ένας άλλος καλός τρόπος για να διώξετε τον «εγκλωβισμένο» αέρα από την καμπίνα του αυτοκινήτου, είναι να ενεργοποιήσετε το κλιματιστικό του αυτοκινήτου στη μεγαλύτερη δυνατή σκάλα λειτουργίας. Με την ανακατεύθυνση του αέρα από τους αεραγωγούς στα χαμηλότερα σημεία της καμπίνας και τα παράθυρα ανοιχτά, η ζέστη απομακρύνεται πιο γρήγορα και στη συνέχεια το κλιματιστικό λειτουργεί πιο αποδοτικά.

Με κλειστά παράθυρα

Αφού ολοκληρωθεί το προηγούμενο βήμα, το κλείσιμο των παραθύρων είναι σημαντικό για την ταχύτερη αλλαγή του κλίματος στην καμπίνα. Έχοντας φρέσκο αέρα από τα ανοιχτά παράθυρα που προηγήθηκαν στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, η λειτουργία του κλιματισμού θα γίνει εμφανώς πιο αποτελεσματική για το ευ ζην των επιβαινόντων.

Λίγο νερό

Στην περίπτωση που το παρκάρισμα του αυτοκινήτου στον ήλιο δεν μπορεί να αποφευχθεί, οι «λαμπαδιασμένες» επιφάνειες τις οποίες θα κληθεί να πιάσει ο οδηγός, όπως είναι το τιμόνι και ο επιλογέας των ταχυτήτων, θα έχουν καλύτερη θερμοκρασία για να τις χειριστεί αν τις περάσει με ένα ελαφρώς βρεγμένο πανί. Ακόμα και αν το νερό που θα χρησιμοποιήσει δεν είναι παγωμένο, η δουλειά θα γίνει με τη θερμοκρασία των επιφανειών αυτών να γίνεται πιο «ανθρώπινη» σε δευτερόλεπτα.

Ξεκινήστε με ανοιχτά παράθυρα

Αν αντέχει το πλήρωμα να μπει στο παρκαρισμένο κάτω από τον καυτό ήλιο αυτοκίνητο, η αλλαγή του αέρα στο εσωτερικό θα επιτευχθεί προφανώς γρηγορότερα με το να ξεκινήσει ο οδηγός και να κινηθεί για λίγο με ανοιχτά τα παράθυρα. Ο φρέσκος αέρας θα μπει ορμητικά να πάρει τη θέση του ζεστού «στατικού» της καμπίνας και όλα θα γίνουν πιο γρήγορα, ανθρώπινα για να κάνει το κλιματιστικό τη δουλειά του και να φτάσουν οδηγός και επιβάτες στον προορισμό τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Φωτιά στο αυτοκίνητο: Τι να κάνω;
Οδήγηση το καλοκαίρι: Ποτέ χωρίς νερό!
Καμμένο αυτοκίνητο: Τι καλύπτει η ασφάλεια σου

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Κοινοποιήστε το: