Ειδήσεις νέα για το αυτοκίνητο και τις μηχανές. Auto - Moto Νέα
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ:
Hamilton: Προσπαθώ να συσπειρώσω την ομάδα! - NewsAuto.gr

Hamilton: Προσπαθώ να συσπειρώσω την ομάδα!


Στις προσπάθειες που καταβάλλει για την ανασύνταξη της Mercedes αναφέρθηκε με πρόσφατες δηλώσεις του ο Lewis Hamilton. Ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής πιστεύει ότι υπάρχει χρόνος ακόμη ώστε να ανατραπούν τα πράγματα στο πρωτάθλημα.

Το ξεκίνημα της Mercedes στην φετινή σεζόν δεν ήταν καλό. Μπορεί να βρίσκεται στην δεύτερη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών αλλά αυτή δεν αντικατοπτρίζει πλήρως την εικόνα στην πίστα. Οφείλεται κυρίως στο ότι οι Russell και Hamilton έχουν τερματίσει σε όλους τους αγώνες εντός βαθμολογούμενης δεκάδας. Την ίδια στιγμή η εμφανώς ταχύτερη Red Bull μετράει ήδη τρεις εγκαταλείψεις.

Η W13 έχει αποδειχτεί ένα μονοθέσιο με αρκετά προβλήματα, κυρίως αεροδυναμικής φύσεως. Με ρυθμίσεις αγώνα είναι το τρίτο ταχύτερο πίσω από Ferrari και Red Bull. Σε qualifying ίσως είναι ακόμη πιο πίσω. Όμως ο Lewis Hamilton δεν το βάζει κάτω.

Ο Βρετανός μίλησε για την προσπάθεια που καταβάλλει ώστε να συσπειρώσει την ομάδα του: “Υπάρχει πολλή δουλειά που πρέπει να γίνει. Κάνω πολλές κλήσεις στο zoom με σπόνσορες και υπεύθυνους της ομάδας. Προσπαθώ να επιβεβαιώσω πώς έχουμε ακόμη την ίδια δίψα για επιτυχία. Ότι δεν αφήνουμε καμία ευκαιρία να πηγαίνει χαμένη“.

Αναζητώ τους ανθρώπους που βρίσκονται στην αεροδυναμική σήραγγα και τους σχεδιαστές. Ξέρουμε τις περιοχές στις οποίες πρέπει να βρεθούν επιδόσεις. Και όχι σε δύο ή τρεις αγώνες από τώρα, αλλά σήμερα“, συνέχισε ο Hamilton.

Συλλογή δεδομένων σε πραγματικό χρόνο

Φυσικά, το μεγάλο πρόβλημα του ίδιου και της Mercedes δεν είναι ούτε η έλλειψη κινήτρου ούτε και η απουσία πόρων. Το μεγάλο πρόβλημα ονομάζεται budget cap. Με τον περιορισμό στα χρήματα που μπορούν να ξοδέψουν οι ομάδες ανά σεζόν, η Mercedes είναι αναγκασμένη να κινηθεί πολύ προσεκτικά προτού ετοιμάσει μία αναβάθμιση. Άλλωστε δικαιούται, ως περσινή πρωταθλήτρια κατασκευαστών, τον λιγότερο χρόνο στην αεροδυναμική σήραγγα από όλο το grid.

Για τον λόγο αυτό στην Μελβούρνη είχαν τοποθετήσει ένα οπτικό αισθητήρα στο μονοθέσιο του Hamilton για live καταγραφή δεδομένων. Ο αισθητήρας παρέμεινε σε όλη τη διάρκεια του τριημέρου, ακόμη και στις κατατακτήριες δοκιμές και στον αγώνα παρά το ότι προσέθετε περίπου ένα κιλό επιπλέον βάρους. Τόση είναι η ανάγκη για συλλογή δεδομένων στην Mercedes.

Ο αισθητήρας αυτός, σύμφωνα με πληροφορίες, μετρούσε την απόσταση του πατώματος από το έδαφος. Μπορούμε, λοιπόν, να συμπεράνουμε πώς εντάσσεται στα πλαίσια της αντιμετώπισης του porpoising από την Mercedes. Το κατά πόσον έχει βοηθήσει, όμως, θα φανεί από τις αναβαθμίσεις που θα έρθουν στην W13 πιθανότατα στη Βαρκελώνη.

Ο Hamilton, πάντως, δεν χάνει την αισιοδοξία του: “Προσπαθώ να παραμένω θετικός. Υπάρχουν ακόμη 20 αγώνες μέχρι το τέλος. Προφανώς και οι υπόλοιποι θα κάνουν αναβαθμίσεις. Όμως έχουμε ακόμη δρόμο“.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
F1: Τα προβλήματα στο στρατόπεδο της Mercedes
Berger: Senna και Hamilton οι καλύτεροι που έχω δει
Ο Lewis Hamilton αλλάζει όνομα!

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Κοινοποιήστε το: