Ειδήσεις νέα για το αυτοκίνητο και τις μηχανές. Auto - Moto Νέα
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ:

Η παραγωγή του Audi e-tron GT ξεκινά επίσημα

Αν και δεν έχει επίσημα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του σε μορφή παραγωγής, το ολοκαίνουργιο τετράθυρο κουπέ Audi e-tron GT δεν θα αργήσει να φτάσει στις αντιπροσωπείες.

Πώς το γνωρίζουμε αυτό; Επειδή η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε την παραγωγή του ηλεκτρικού πολυτελούς τετράθυρου κουπέ, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις Bollinger Hofe στο Neckarsulm της Γερμανίας. Η Audi κατάφερε να ξεκινήσει την παραγωγή εγκαίρως, παρά τις πολλές δυσκολίες που προκλήθηκαν από την πανδημία του κορωνοιού.

Η Audi έχει προετοιμάσει το e-tron GT – το πιο ισχυρό EV μέχρι σήμερα – για την παραγωγή σε χρόνο ρεκόρ. Το εργοστάσιο κατασκευάζει ήδη εκεί το R8 αλλά και τις υβριδικές και plug-in εκδόσεις των Audi A6, A7 και A8, οπότε η προσθήκη του e-tron GT είναι ένα επακόλουθο βήμα προς τα εμπρός. Το συγκεκριμένο εργοστάσιο να θυμίσουμε πως επεκτάθηκε και αναβαθμίστηκε σε μεγάλο βαθμό πέρυσι προκειμένου να φιλοξενήσει την παραγωγή του e-tron GT.

“Με το Audi e-tron GT, παράγουμε το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο της μάρκας που θα κατασκευαστεί σε γερμανική τοποθεσία και, συνεπώς, κάνουμε ένα τεράστιο βήμα προς το μέλλον “, λέει ο διευθυντής του εργοστασίου Helmut Stettner. Οι εγκαταστάσεις έχουν ουδέτερο αποτύπωμα σε άνθρακα μετά την αλλαγή την μετατροπή τους σε μονάδα eco-electicity νωρίτερα αυτό το έτος.

Η Audi ανακυκλώνει επίσης πρώτες ύλες στο εργοστάσιο. Διαδικασία που ονομάζεται “Aluminium Closed Loop” όπου περίσσευμα αλουμινίου που προκύπτει από την κατασκευή κολώνων αλλά και θόλων των τροχών του e-tron GT επιστρέφονται στον προμηθευτή για ανακύκλωση και αργότερα ξαναχρησιμοποιούνται εκ νέου από την Audi. Ακόμη και τα απορρίμματα που προκύπτουν από την κατασκευή των Α6 και Α7 ταξινομούνται και τεμαχίζονται και στη συνέχεια μεταποιούνται σε ειδικές ίνες.

Μαζί με τη φιλική προς το περιβάλλον διαδικασία παραγωγής, το e-tron GT είναι μια εξαιρετικά ισχυρή ηλεκτρική μηχανή υψηλής απόδοσης. Το 0-100 έρχεται σε 3,5 δευτερόλεπτα, ενώ, ένας ταχυφορτιστής 800 volt φορτίζει σε 20 λεπτά την μπαταρία των 90 kWh σε ποσοστό 80%. Η Audi επιβεβαίωσε επίσης πρόσφατα πως το ακραίο RS e-tron GT που δοκιμάσαμε στη Ρόδο θα έχει δυο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα και ισχύ 646 ίππους, 30 άλογα περισσότερα δηλαδή από το R8.

Οι λίστες παραγγελιών του Audi e-tron GT θα ανοίξουν στις αρχές του επόμενου έτους, αμέσως μετά το επίσημο παγκόσμιο ντεμπούτο του μοντέλου.

NewsAuto.gr.

Facebook Comments

Κοινοποιήστε το: