Ειδήσεις νέα για το αυτοκίνητο και τις μηχανές. Auto - Moto Νέα
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ:
Mercedes-AMG One: Ξεκίνησε η παραγωγή, ποια η διαδικασία; - NewsAuto.gr

Mercedes-AMG One: Ξεκίνησε η παραγωγή, ποια η διαδικασία;


Μετά από 5 χρόνια, η παραγωγή του υπεραυτοκινήτου της Mercedes-AMG ξεκίνησε επίσημα με τη συναρμολόγηση να γίνεται… στο χέρι.

Όταν το Project One concept παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης άφησε πολλά στόματα ανοιχτά και αυτό για πολλούς λόγους. Σήμερα, το αυτοκίνητο παραγωγής με κινητήρα και χαρακτηριστικά που προέρχονται αυτούσια από τη Formula 1 ξεκίνησε να παράγεται!

Το γρηγορότερο αυτοκίνητο που φέρει… νόμιμα πινακίδες εφοδιάζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο 1.6 V6 κινητήρα βενζίνης, ο οποίος πληροί όλες τις προϋποθέσεις σχετικά με τους ρύπους και τον θόρυβο και είναι ένας από τους λόγους που καθυστέρησε η παραγωγή.

Το πρώτο από τα 275 Mercedes-AMG One ξεκίνησε να κατασκευάζεται και η συναρμολόγηση γίνεται στο… χέρι από τους μηχανικούς/τεχνικούς της φίρμας στο εργοστάσιο της AMG στο Coventry της Αγγλίας. Φυσικά τον θερμικό κινητήρα συνοδεύει όχι ένας ούτε δύο, αλλά τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, οι οποίο κατασκευάζονται στο Brixworth από τους ίδιους ανθρώπους που είναι υπεύθυνοι για το μηχανικό σύνολο των μονοθέσιων της F1.

Κάθε όχημα πρέπει να περάσει από 16 σταθμούς συναρμολόγησης και δοκιμών, μια διαδικασία που η AMG χαρακτηρίζει ίδια με την κατασκευή πολυτελών ρολογιών. Περισσότερα από 50 άτομα ασχολούνται με την παραγωγή του αυτοκινήτου One. Μετά την ολοκλήρωση της συναρμολόγησης, ένας οδηγός δοκιμών αναλαμβάνει το υβριδικό όχημα και το κυκλοφορεί σε ένα ειδικό χώρο δοκιμών, όπου από εκεί παίρνει και το πράσινο φως για να περάσει το κατώφλι του εργοστασίου.



Το θηρίο των 1.049 ίππων σκεπάζεται στη συνέχεια με ένα προστατευτικό κάλυμμα και μεταφέρεται σε ένα κλειστό φορτηγό στο Affalterbach στη Γερμανία, στα κεντρικά γραφεία της AMG. Από εκεί, ο ιδιοκτήτης παραλαμβάνει το εντυπωσιακό αυτοκίνητο, ενώ οι ειδικοί της φίρμας τον ενημερώνουν για όλες τις λεπτομέρειες του One.

Ο μεγαλύτερος πονοκέφαλος

Αναμφίβολα, δεν είναι ένα απλό όχημα, δεδομένου ότι διαθέτει ένα εξαιρετικά περίπλοκο υβριδικό σύνολο και έναν θερμικό κινητήρα που ανεβάζει έως και 11.000 στρ./λεπτό. Μόνο ο 1.6 V6 turbo κινητήρας παράγει 566 ίππους με το ρελαντί να “κάθεται” στις 1.200 στρ./λεπτό σε αντίθεση με του F1 αυτοκινήτου που βρίσκεται στις 5.000 στρ./λεπτό. Αυτός ήταν και ένας από τους χειρότερους πονοκεφάλους κατά την ανάπτυξη του κινητήρα, ώστε να περάσει τα όρια εκπεμπόμενων ρύπων.

Αναφορικά με το κουαρτέτο των ηλεκτρικινητήρων, οι δύο βρίσκονται σε κάθε εμπρόσθιο τροχό με τη συνυδαστική απόδοση των 322 ίππων. Ο τρίτος βρίσκεται δίπλα από τον θερμικό κινητήρα και στέλνει 161 ίππους στον στροφαλοφόρο άξονα, ενώ ο τέταρτος συνεργάζεται με το turbo προσθέτοντας ακόμα 121 ίππους. Η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι 8,4 kWh με τη δυνατότητα να “σπρώξει” το αυτοκίνητο για 18 χιλιόμετρα ηλεκτρικά. Όλα τα παραπάνω συνδυάζονται με ένα αυτοματοποιημένο χειροκίνητο κιβώτιο εφτά σχέσεων, το οποίο αναπτύχθηκε αποκλειστικά για το One.



Η διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 2,9 δευτερόλεπτα, αλλά στα 200 χλμ./ώρα φτάνει σε εφτά δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα είναι τα 352 χλμ./ώρα.

Πρόκειται για την επιτομή της μηχανικής και είναι θέμα χρόνου να στεφθεί ως το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στο Nurburgring.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
H Mercedes-AMG One σκορπά ανατριχίλες στην πίστα (+video)
Ποιος έχει στην Ελλάδα Mercedes-AMG GT Black Series των 730 ίππων;
Mercedes-AMG SL: Ιστορική… συνάντηση (+video)

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Κοινοποιήστε το: